/ Min vardag /

Lördag

igår kväll drog jag och Amanda in till stan. Vi skulle handla lite tills ikväll (haha visst lät de vuxet? :D). Sen skulle vi bort till lillegården och fota victor som spelade match. Dock var ljuset så dåligt eftersom att det började bli mörkt.. Men jag ska kolla igenom dem idag och redigera dem lite. När jag kom hem var jag så sjukt trött så jag titta lite på tv sen gick jag och la mig. 
 
Nu till idag.
Ska föröka övertala min syster om att jag får fota henne lite. Det var längesedan. Sen framot tre kanske jag drar upp till värsås och kollar på damernas match. Efter det ska jag och Amanda till igelstorp för grillfest med klasskambrater ( föredetta klasskambrater rättare sagt). Ska bli riktigt skojj. 
 
Haha lång text, men nu vet ni vad jag har gjort/ska göra. Hejdå.