/ - vatten /

color

Foto: Jag
#1 / / Alice - bilderbyalice:

åhh vad snyggt!

#2 / / elsa:

åh, herregud vad coolt !! :) <3
kram

#3 / / [FOTOBLOGG] o livet med ADD:

nice bild !! :)

#4 / / Sandra Rosén Dahlgren:

Coolt! Brukar kolla när man doppar en pensel i vatten live, är ju så häfftigt! Men det där är karamellfärg eller? :)

#5 / / Ebba:

Hej! Jag undrar hur du gör en rörlig bild sådär? :))

#6 / / Michelle:

VIlket prorgram använder du för att göra rörliga bilder?
kramisar

Svar: Jag använder mig av photoshop :)
Linnea Larsson

#7 / / Jennifer-livet genom mitt objektiv:

Fin bild! vad är det du haft i vattnet? :)

#8 / / Anonym:

Woowww

#9 / / Louise:

Så himla snyggt!

#10 / / Ellen:

sjukt häftigt bild!!

#11 / / leavanny.blogg.se:

Snygg bild :D

#12 / / Jonna:

NEEDRANS VA SNYYGT!! Skulle också vilja vara lika begåvad som dig!

Svar: Åh tack! :D
Linnea Larsson